dilluns, 28 de novembre del 2011

TRENCADÍS MODERNISTA



L'admiració m’ha impulsat a fabricar aquest trencadís de joies modernistes en forma de vídeo, que pretén ser un limitat homenatge a una época que ens honora. Podrien ser moltes més perquè el nostre patrimoni és extens; però per raons d'espai he hagut de seleccionar una tria. Mentre l’anava treballant m’he tornat a enamorar de la nostra terra i dels nostres artistes, convençuda que encara no hem agraït prou l’esforç que van esmerçar per convertir Catalunya en el referent universal de cultura que és ara.

3 comentaris:

  1. Fancina, quin video tan bonic, a veure quan m'hi apropo

    ResponElimina
  2. No sé què passa però no puc fer cap comentari a La Barcelona del senyor Esteve, per això te'l faig aquí: m'ha agradat molt i m'hi sento identificada, a mi també atrauen molt aquestes èpoques ja llunyanes, molt bonic.

    ResponElimina